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MetLife

A MetLife é uma das maiores seguradoras de vida do mundo. Fundada em 1868, é provedora global de seguros de vida, planos de pensão, benefícios para funcionários e gestão de ativos. Atendendo cerca de 100 milhões de clientes, a MetLife opera em aproximadamente 50 países e é líder de mercado nos Estados Unidos,  Japão, América Latina, Ásia e Oriente Médio.

Em 2010 adquiriu a American Life Insurance Company, unindo duas companhias internacionais com um histórico comprovado de perfeito crescimento, criando uma plataforma global de seguros de vida inigualável com a capacidade de fornecer mais e diferentes formas de proteger os nossos clientes, garantindo:

Maior portfólio de produtos com abrangência geográfica.
Produtos e serviços inovadores, perfeitamente adaptados aos consumidores com sólido histórico de “know-how” local.
A solidez financeira de uma seguradora de vida de primeira linha a nível global.

Motorsport has always been part of Rolex's brand image and replica watches uk they have been directly involved with events like the 24 Hours at Daytona, the Goodwood Revival, and they are the also the replica watches uk Official Timekeeper for the prestigious 24 Hours of replica watches Le Mans. While it seems almost a natural progression that Rolex would eventually connect with Formula 1, I don't expect this new relationship to look anything like the previous one shared with Hublot. To contrast the differences between these two brands, simply look at these examples of their replica watches uk advertising (each are the result of partnerships within professional motorsports). The Hublot partnership (which began March of 2010) will come to a close at the end of this year despite what seemed like a good relationship between Ecclestone (F1) and replica watches uk Jean-Claude Biver (Hublot). One has to wonder if there was love lost between the two organizations or if this change is of a purely financial nature.